Fitness with Bouba

Follow me on my journey to become the best fitness athlete possible!

Nystart

Kategori: Workout

Ja..då har man flyttat och landat i Sölvesborg!
En liten, men mysig stad utanför Kristianstad! Jag trivs riktigt bra här och har blivit omhändertagen/bortskämd på bästa möjliga sätt! :)

Träningen går rätt så bra, tränar oftast 2 ggr om dagen. Igår var dock en sån dag då man kände att all motivation och energi gick ur en.. (tyvärr kommer sånna dagar även för mig) Men de var bara att köra igenom dom passen man planerat och sedan lägga träningen åt sidan lite. Såg film och umgicks med goda vänner. Vet själv om att jag kommer ju må bättre imorgon och motivationen kan alltid tryta för en stund..

För idag vakna jag upp och nu är de bröst på schemat! Min nya favorit muskelgrupp! Även den muskelgrupp som jag måste jobba mest på här den närmaste tiden!
Hinner inte skriva mer nu, frukosten och därefter ett träningspass väntar!

ha de grymt bra!

Kommentarer

  • christina säger:

    Roligt att du är tillbaka och bloggar. Saknat det och dig. Ha det bra och keep it up.
    Kramar från oss alla

    2013-04-23 | 18:51:47

Kommentera inlägget här: