Fitness with Bouba

Follow me on my journey to become the best fitness athlete possible!

Sponsor och Team klart!

Kategori: Allmänt

 

Hej !

 

Det var ett tag sedan jag skrev! Beklagar alla trogna följare!

Men nu ska jag köra på med detta trots mitt hektiska liv!
För några dagar sedan vart det klart att jag Sponsras och tävlar för Team MMsports/Body science ,och det känns otroligt skoj att först och främst äntligen löst den första delen för att kunna tävla, Ett team, det andra att det gör livet som atlet lättare då man får produkter och även otroligt bra rabatt på saker som jag använder så otroligt mycket av!


Så 2013 ska bli ett riktigt roligt år och det har redan startat på bästa möjliga sätt! Har varit nere i Skåne och hälsat på min syster och även fått träna där med personer som inspirerar mig så otroligt mycket!
Så nu har jag även beslutat att flytta ner till Skåne, och lutar åt Helsingborg. För mig spelar det faktiskt ingen roll vart de blir, Malmö, Helsingborg , Lund, Klippan, Ronneby.. bara jag kommer ner snart! Det känns som ett äventyr som väntat mig en längre tid och jag bara har lagt det på is så länge..

Men nu är det dags och det är sjukt mycket som måste fixas. Men jag är lite som en "Hund efter ett ben".. när jag väl vill något, då ska de ske. Kosta vad de vill! Jag vet också att mitt liv verkligen kan börja efter flytten!

Nog om flytten för denna gg.

                                           (Jag och syrran på HD-galan, Hon vann årets kvinnliga idrottare!)

 

 



Träningen går bra, inte så bra som jag velat ändå. Men kan inte klaga, går framåt och känner att jag mer och mer får kontakt med dom muskler jag vill åt. Har en bit kvar ännu innan tävling och kommer inte bli BMR i april. Men ska ligga i nu så får vi se vad jag hinner åstadkomma på 1-2 mån! Sen finns andra tävlingar också. Men huvudmålet är Decembercupen!

 


Nu ska jag iväg och promenera och de blir då mitt tredje pass för dagen!
Har idag tränat Roddintervaller, samt lite mer cardio på Crosstrainer, och lite Rygg, Kipping/Chins , samt lite andra övningar!


  


Hoppas ni allihopa kör på hårt med träning, och gör ni inte de så är de väl dags nu? :) Ställ frågor ifall ni vill veta något om träning/kost eller liknande. Så svarar jag så fort jag kan!



Ha en fin kväll!

BF out....

Kommentarer

  • Dan säger:

    Kul att du ska bo i Helsingborg, vilket gym blir det du väljer eller du har inte bestämt dig än? :)

    Svar: Ja men visst då! :) Lutar iaf åt det! Vet inte faktiskt, bor du där ? Något förslag ? :)
    Sebastian Bouba Fransson

    2013-02-19 | 15:04:14
  • Jeanette B säger:

    Äsch, erkänn, det är bara för att du ska få större chans att kamma hem en skånsk brud! ;) Minns ju hur taggad du var på att gifta dig med mig när vi jobbade tillsammans! ;) Välkommen ner!
    //Janet, aka "exjeabjo"

    Svar: hahaha, du är alltbra rolig du exjeabjo! :D Vem säger att de inte redan är fixat ? ;P Skånska är den vackraste dialekten... :) Tack ska du ha!
    Sebastian Bouba Fransson

    2013-02-22 | 21:26:49
  • Jan Johansson säger:

    Kul Sebbe! Du får höra av dig om du flyttar ner! Jag bor i Skurup mellan Ystad och Malmö nu.

    Du har blivit en riktig biff sen jag såg dig sist! Bra jobbat! Kommer givetvis att komma och kolla på dig om du ställer upp på decembercupen! =)

    /Janne

    2013-03-16 | 21:30:33

Kommentera inlägget här: