Fitness with Bouba

Follow me on my journey to become the best fitness athlete possible!

Tillbaka

Kategori:


Sådärja! då var jag tillbaka, nu även på svenska! känns en aning konstigt att skriva på svenska ska jag erkänna!

Ja iaf, tänkte berätta hur min träning går.
Trots allt som hänt i mitt liv dom senaste 4-6 mån så måste jag ändå vara rätt nöjd! Men är sådär enormt självkritisk och vill bara bli bättre och förbättras på allt jag gör! Så ligger efter i schemat med ärlighetens namn framför oss. Men de gör inget, jag har mycket saker att ordna närmaste månaderna så att jag ligger lite efter spelar ingen roll längre. Mitt tävlande, och min premiär inom AF, blir inte i April iaf. Nu kan jag fokusera på andra tävlingar och jag älskar hur mitt eget träningsupplägg svarar!
Alltid haft problem med mina bröst , att få kontakt till 100%. Mn ger inte upp i första taget som sagt!
När man stöter på en vägg måste man hitta ett eller flera sätt att ta sig runt den!

Nu sitter jag och äter lite frukost innan jobbet som väntar! hoppas på inte alltför mycket folk idag! Men hoppas ändå att de kommer folk och handlar! Men en optimal "ström" av folk vore härligt!

Ne nu ska jag äta vidare, ville iaf säga några ord och hoppas att ni inte gett upp mig! Nu kör vi Söndag!!


BF --->

Kommentarer


Kommentera inlägget här: