Fitness with Bouba

Follow me on my journey to become the best fitness athlete possible!

Gästträning på Tenton

Kategori: Life

 
 
Folk brukar fråga mig hur jag håller min motivation uppe.. 
Mitt svar är : 
 
Det kan vara allt från en bra låt till att se någon annan vara ute och springa, läsa en tidning m.m . De är såhär med livet. ALLA människor uppfattar saker man är intresserad av.  Om jag säger såhär till er nu... Titta runtomkring er... leta efter något rött.... Sen blundar ni.....
Säg nu allt runt omkring er som är blått..     Svårt ?   Ja men de är såhär. De din hjärna tänker på , uppfattar den. Så jag som har som intresse träning.  Jag ser bara träning i allt jag göra i min vardag!   "åh där kan man göra chins..."  
De är inte alla som har samma motivation till träning, och de är okej!  Men då måste man bestämma sig vad man vill få ut av träningen?  Sätt ett huvudmål, sen delmål som man kan uppnå påvägen till huvudmålet. 
De finns otroligt många knep att hålla motivationen uppe, följa någon på Instagram,  lyssna på någon speciell musik, träna med någon annan som hjälper en att pusha igång en!  Ja de finns många sätt. Du måste själv hitta dessa sätt. 
Största misstaget jag tror många gör är att inte planera in träningen, kosten och sen handlar det om prioritering också.  Prioriterar man att ta några öl med massa kompis före att träna eller att stanna hemma och äta något hälsosamt? Ja då lär inte du nå dina mål!  Så enkelt är de! 
 
Idag har jag varit och gäst tränat med JohannesTenton.  Rebecca släppte in oss eftersom hon får bjuda några vänner på gratisträning. Riktigt snällt av henne!  
Det var axlar på dagens schema och shit vad bra de gick!  Har otroligt bra tryck i axlarna just nu när man ligger här hemma och ser Gladiatorerna.  Laddar redan nu för morgondagens pass!  
 
 
 
 
 
 
 
Ne nu ska jag göra lite matlådor så man är förberedd för morgondagen!  
 
Hoppas ni alla får en otroligt bra kväll och även en fin helg! 
 
 
Bouba out.. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: