Fitness with Bouba

Follow me on my journey to become the best fitness athlete possible!

Kämpa på för det du tror på..

Kategori: Life

 
Idag har jag jobbat nästan hela dagen och då har man tyvärr missa en massa fina soltimmar, som man tyvärr så sällan fått se på sistone.  Men inte är jag bitter för det.  Har tränat crossfitimorse och nu laddar jag för ett pass kl 20 , då jag tänkt köra slut på armarna! 
 
 
 
Jag ser så otroligt mycket fram emot att flytta nu!  Vill bara att allt ska vara klart.. man står där nere och ställt ner väskorna. Tagit sig en Cola zero och pustat ut... ! 
Ser även fram emot att få mitt kosttillskott och förhoppningsvis snart även Sponsor kläderna!  Blev lite fel med leverans/tryck m.m Så får skicka tillbaka de jag fått och sen får dom trycka klart dom innan jag får dom! 
 
Men har kört nästan hela denna veckan utan PWO och de känns riktigt bra ändå!  Men nu jäddrar börjar en ny vecka... och NYA mål!  '
 
 
Ne nu orkar jag inte vänta mer.. Iväg till IKSU och njut.. för inte många ggr till vi ses!  
 
 
 
 
Ha en fin kväll gott folk! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: